سیماپیک نمایندگی رسمی سیماران در ایران

نمایندگی رسمی گارانتی و خدمات پس از فروش سیماران

فروشگاه بزرگ اینترنتی سیماپیک نمایندگی رسمی سیماران، ارائه کننده انواع لوازم الکترونیکی و تجهیزات امنیتی است.
در این فروشگاه آنلاین مجموعه کامل و گسترده ای از لوازم و تجهیزات برق و روشنایی ساختمانی و صنعتی به همراه سیستم های صوتی و تصویری و همچنین امنیتی را مشاهده می نمایید.
تمامی محصولات ما دارای ضمانت نامه و گارانتی و خدمات پس از فروش سیماران می باشد و برای نصب و راه اندازی و پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری همراه همیشگی شما هستیم. برای ارتباط با ما می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۳۷۲۳۵۲۱ و یا ۰۲۱-۳۳۹۸۴۳۹۸ تماس بگیرید.

معرفی شرکت سیماران

مجموعه بزرگ صنایع الکترونیک سیماران فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات و کالاهای الکترونیکی در سال 1350 آغاز نمود. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های تجهیزات الکترونیکی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت نماینده انحصاری کمپانی های برند و مطرح اروپایی از کشورهای آلمان، فرانسه، سوییس و کره در زمینه های مختلف الکترونیکی می باشد.

محصولات سیماران براساس تکنولوژی روز دنیا طراحی و مهندسی شده است. به این معنی که توانسته فراتر از مرزهای ایران به خصوص کشورهای همسایه محصولات خود را صادر نماید.
از محصولات عمده این شرکت می توان به انواع آیفون های تصویری، صوتی و سیستم های ارتباط داخلی، لوازم خانگی، دوربین های مداربسته و سیستم اعلام حریق و سایر تجهیزات الکترونیکی اشاره نمود.
این شرکت بالغ بر 650 نمایندگی رسمی سیماران را در سراسر ایران و همچنین خارج از کشور اعم از کشورهای عراق گرجستان، افغانستان، قزاقستان، لبنان و آذرباییجان پوشش می دهد.
سیماران تلاش می کند از طریق تضمین کیفیت خدمات محصولات و گارانتی و خدمات پس از فروش سیماران بتواند کرامت مشتری مداری را حفظ نموده و بیشترین سطح رضایت و اعتماد آنان را جلب نماید.

سیما پیک نمایندگی رسمی سیماران

معرفی محصولات سیماران

همانطور که اشاره شده این شرکت با سالها تجربه و تخصص در تولید تجهیزات الکترونیکی با کیفیت و کاملا مطابق بر فن آوریهای روز، قسمت بزرگی از بازار الکترونیکی ایران و کشورهای همسایه را از آن خود نموده است.
طیف متنوعی از این محصولات در نمایندگی های رسمی سیماران به فروش می رسد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم
o آیفون های صوتی و تصویری
آیفون های تصویری و صوتی سیماران به صورت هوشمند و تحت شبکه IP طراحی و تولید می شود. متشکل از انواع پنل و مانیتورهای رنگی است که جایگاه ویژه ای در بازار ایران دارد.
این محصول دارای ویژگی های برجسته ای نظیر ضبط و ذخیره فیلم و عکس و همچنین سیستم های صوتی با قابلیت ارتباط داخلی برای بیش از 240 واحد با یکدیگر را دارد.
پنل های تصویری در پنج مدل و مانیتور ها در بیش از 10 مدل با قابلیت اتصال وای فای به موبایل و صفحه لمسی در اندازه های مختلف تولید شده است.

خرید محصولات سیماران از نمایندگی رسمی سیماران

خرید محصولات سیماران از نمایندگی رسمی سیماران

سیستم های حفاظتی

دوربین مدار بسته، دیتاهایی را مانند تصاویر و فیلم از سیستم یک مدار بسته با امنیت به دستگاه‌هایی که به آن وصل می باشند ارسال می‌کند.
سیماران انواع بسیار متنوع دوربین های مدار بستهIP دید در شب سقفی و دیواری، انواع دستگاه DVR به همراه انواع دزدگیر و همچنین لوازم جانبی نظیر کابل، هارد، رک، فیش،آداپتورها و چشمی دزدگیر، بلند گو و غیره را طراحی و تولید می کند از جمله:

• دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی فول کالر بولت سقفی و دیواری
• دوربین های مداربسته 4 و 5 مگاپیکسلی بولت سقفی و دیواری
• انواع دستگاه XVR
• انواع دستگاه NVR

سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می تواند علامت های شناسایی و هشدار را از طریق آژیر و فلاشر برای جلوگیری از آتش سوزی و حریق و ممانعت از خطرات جانی و مالی اعلام کنند.
در شرکت سیماران پنل های سیستم اعلام حریق به همراه آژیر و شستی اعلام حریق و دتکتور دود و گاز تولید می شود.

ویژگی های سیستم اعلام حریق:

• کیفیت عالی
• هوشمند و فن آوری روز
• مقاوم در برابر حرارت، ضربه، فشار و لرزش
• دارای گواهینامه استاندارد ملی
• قابلیت نصب رو کار و تو کار
• کاهش مصرف برق
• قابلیت شبکه شدن

آیفون تصویری سیماران

تکنولوژی جدید برای ارتباط صوتی و تصویری

در دنیای ارتباطات، فناوری‌های متعددی برای ارتباطات صوتی و تصویری موجود است. یکی از این تکنولوژی‌ها آیفون تصویری سیماران است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش سیماران است. این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد که با دیگران به صورت تصویری از طریق گوشی خود ارتباط برقرار کنید.

آیفون تصویری سیماران یک تلفن همراه است که مجهز به دوربین و نمایشگر است. با استفاده از این دوربین، شما می‌توانید تصویر خود را به دیگران نشان دهید و همچنین تصاویر دیگران را دریافت کنید. این تلفن همراه همچنین از ویژگی‌هایی مانند صدای سه بعدی و تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

همانطور که می‌دانید، آیفون تصویری سیماران نیاز به اتصال به اینترنت دارد تا بتواند به درستی کار کند. به این ترتیب، شما می‌توانید از طریق Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه خود به اینترنت متصل شوید.

در کل، آیفون تصویری سیماران یک راه برای ارتباطات صوتی و تصویری در دسترس هر زمان و هر مکان است. با استفاده از این تکنولوژی، می‌توانید با دیگران به راحتی و به صورت تصویری ارتباط برقرار کنید. در صورت بروز هر مشکلی میتونید از خدمات پس از فروش سیماران استفاده کنید و با سیماپیک تماس بگیرید.

خرید آیفون تصویری سیماران

جک و درب های اتوماتیک

این نوع از محصولات نیز، از به روزترین تکنولوژی دنیا بهره گرفته است. در طیف متنوعی تولید و طراحی می شود.

این محصولات عبارتند از:
• جک های پارکینگی، دولنگه، ریلی، برقی، باطری
• ریموت جک
• موتورهای کرکره توربولار
• اپراتورهای درب های شیشه ای
• مدل های مختلف راه بند

مزایا:

• کیفیت عالی
• مقرون به صرفه
• 30 ماه گارانتی
• 10 سال خدمات پس از فروش
• استاندارد
• عرضه متنوع محصولات

در فروشگاه اینترنتی سیما پیک جک های پارکینگی سیماران در دو مدل S , P فراز با موتورهای داخلی ایتالیایی و کیفیت مطلوب و گارانتی و خدمات پس از فروش سیماران به فروش می رسد.

لوازم آنتن مرکزی و گیرنده دیجیتال در نمایندگی رسمی سیماران

انواع آنتن های صوتی و تصویری و آنتن های مرکزی از جمله محصولات قابل رقابت با نوع خارجی در نمایندگی رسمی سیماران می باشد.
آنتن مرکزی به عنوان ابزاری است که دیتاهای متفاوتی همچون تصاویر ویدئویی، ماهواره ای و تصاویر داخلی مثل دوربین های مداربسته را دریافت می کند. در ادامه آن را به گیرنده های مختلف ارسال می کند.
این محصول شامل قطعاتی چون تقویت کننده مرکزی، اسپلیتر، تباف، فیش اف کانکتور و همچنین آنتن شاخه ای می باشد.
• کیفیت فول اچ دی
• گواهی تائید از وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات
• دارای گواهی تست کیفیت فعالیت از صنایع انفورماتیک کشور ایران

خرید سیستم کنترل تردد از نمایندگی رسمی سیماران

این دستگاه شامل مجموعه ای از نرم افزار ها و سخت افزار ها می باشد که برای ورود و خروج افراد در اماکن مختلف به کار می رود و انواع مختلفی دارد که به دو صورت عمل می کند.

– طبقه بندی افراد و قابلیت محدود نمودن تردد در تایم های مشخص و منظم
– مانیتورینگ و ثبت و گزارش ترددها

رفت و آمد از طریق چهره، اثر انگشت، کارت و یا رمز انجام می شود که با اتصال به انواع قفل، فرامین بازشدن و بسته شدن در و … را صادر می کند. این محصولات که همه به همراه. گارانتی و خدمات پس از فروش سیماران ارائه می شوند عبارتند از:
– استندالتون
– تحت شبکه
– آنتن برد بلند
– تجهیزات جانبی

ویژگی های اکسس کنترل

 لوازم خانگی سیماران

با گسترش و همه گیر شدن استفاده از فن آوری های روز جهانی، اهمیت و ضرورت تولید لوازم خانگی، نمایندگی رسمی سیماران نیز پا را فراتر نهاده است و انواع لوازم صوتی و تصویری و ایمنی را تولید می کنند که عبارتند از:

1- آیفون تصویری سیماران

۲- آنتن مرکزی سیماران

۳-آیفون صوتی

۴- سیستم اعلام حریق

۵- جک درب پارکینگ

از آخرین محصولات جدید سیماران که در واحد توسعه و تحقیق در دست ارائه می باشد می توانیم به طراحی و مهندسی، نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند ساختمانی اشاره کنیم. این سیستم ها به منظور کاهش مصرف انرژی و همچنین افزایش بهره وری و استفاده بهینه از به روزترین امکانات موجود در جهان می باشد.

برای خرید هریک از این محصولات می توانید به سیما پیک که نمایندگی رسمی سیماران را دارد ارتباط برقرار کنید.

سیما پیک نماینده رسمی سیماران

آخرین جملات یادآور این موضوع است که شرکت سیماران به عنوان یک شرکت ایرانی با داشتن کادر مهندسی مجرب و متخصص، در راستای تولید تجهیزات الکترونیکی توانسته محصولات متنوعی را در ایران و منطقه عرضه نماید.
فروشگاه اینترنتی سیما پیک به عنوان نمایندگی سیماران تهران بستری را فراهم نموده است که می توانید انواع تجهیزات الکترونیکی نظیر جک در پارکینگ، آیفون تصویری، سیستم اطفاء حریق و سایر محصولات را انتخاب نمایید.

جهت مشاوره رایگان و خرید محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی سیماران و کسب اطلاعات لازم با مشاوران زبده ما تماس بگیرید.

شماره تماس:

  • 09123723521

  • 02133984398

  • 09121818742

  • 02133985084

آدرس:میدان امام خمینی (توپخانه)، ابتدای لاله زار جنوبی، سمت چپ، پلاک 26

صفحه رسمی سیماران: simaran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *