نمایندگی تک نما در تهران

سیماپیک نمایندگی تک نما در شرق تهران

فروشگاه بزرگ سیماپیک نمایندگی محصولات تک نما در شرق تهران ، غرب، مرکز و شمال می باشد که نمایندگی اصلی ما در لاله زار است. تمام محصولات ما ارسال فوری به تمام ایران دارند و در صورت تمایل می توانید به فروشگاه اصلی ما واقع در لاله زار مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز کارشناسان ما آماده مشاوره به شما هستند و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین فروشگاه سیماپیک فروشنده رسمی دیگر برند های ایرانی و خارجی برای هوشمند سازی خانه و امنیت از جمله نمایندگی سیماران در شرق تهران می باشد.

 

مزایای آیفون تصویری تکنما

۱. کاربرد ویژه برای ساختمانهای پر واحد

شاید باورش سخت باشد که یک برند بخواهد از همان ابتدا روی ساختمان‌های بلندمرتبه و برج‌ها فکر کند. اما بلندپروازی تکنما خیلی زود با استقبال بلندمرتبه سازان روبرو شد و این قسمت بازار نصیب تکنما شد.

علت اصلی این موضوع سیستم نیمه دیجیتال آیفون تصویری تکنما در محصولاتش بود به گونه‌ای که این شرکت ادعا می‌کند برای هر تعداد واحد تنها به ۷ رشته سیم نیاز است و به مانند دیگر برندها نیاز به سیم مجزا برای هر واحد نیست.

۲-کاهش شدید هزینه کابل کشی

این هم می بایست مدیون سیستم نیمه دیجیتال تکنما دانست. چرا که با عدم نیاز به کابل کشی مجزا برای هر واحد، مقدار کلی استفاده از کابل تا ۷۰ درصد کاهش میابد و نهایت به هزینه کابل و کابل کشی به شدت کاهش میابد. البته این هنگام کابل کشی حتما باید با متخصصان تکنما در ارتباط بود تا بهترین راهکار را جهت نوع کابل ارائه کنند.

۳-ارتباط داخلی بدون نقص

دومین چیزی که تکنما را به نسبت بقیه برندها متمایز می‌کند، قابلیت ارتباط داخلی مانتیورهای این شرکت است. این قابلیت را تکنما زمانی در محصولاتش گنجاند که تعدادی انگشت شماری از محصولات از این قابلیت بهره می بردند. تکنما قابلیت ارتباط داخلی واحد به واحد را به گونه‌ای در محصولاتش گنجاند که نیاز به سیم اضافه نباشد و از همان هفت رشته سیم کلی استفاده گردد.

۴- ارتباط با نگهبانی در همه مدل ها

تکنما در همه‌ی مدل‌ها حتی در محصولات ارزان قیمتش قابلیت ارتباط با نگهبانی را گنجانده تا مدل‌های اقتصادی این شرکت نیز از ارتباط مرکزی بهره ببرند. این شرکت به دلیل بهره بردن از زمینه دیجیتالی با اندک تغییراتی در محصولاتش می تواند آنها را از قابلیت‌های متعددی بهره‌مند کند و نیاز به تغییرات کلی در ساختصار نصب و سیم کشی وجود ندارد.

۵- طراحی جدید و خاص تکنما

محصولات آیفون تصویری تکنما شبیه هیچ کدام از برندهای دیگر طراحی نشده‌اند و آن را می توان محصول و ایده مهندسان این شرکت دانست. صفحه نمایش متوسط و بزرگ، دکمه‌های لمسی و گوشی‌ها با ارگونومی مناسب از نکات مثبت این طراحی می‌باشد.

پنل های کدینگ دم دری این شرکت نیز به نوبه خود عالی طراحی شده و بجز طراحی زیبا از نظر راحتی در استفاده از آن نیز کاربردی می‌باشند.

معایب دربازکن تکنما

۱. تنوع کم محصولات

تنوع در هر محصولی باعث می شود که مصرف کننده بر اساس سلیقه خودش حق انتخاب داشته باشد. جمع مانیتورهای تکنما ۸ محصول است که از لحاظ ظاهری مدلهای D۴۳ با D۴۳M و D۷۰ با D۷۰M عینا شبیه همند با این حساب برای مصرف‌کننده ۶ محصول که به ظاهری متفاوت هستند باقی می ماند که سه تای آن در اندازه ۴.۳ و سه تای آن در اندازه ۷ اینچ تولید شده‌اند.

۲. حافظه مرکزی غیر کاربردی

تکنما برای اضافه کردن حافظه برای مدلهای بالا رده خود حافظه مرکزی معرفی کرده است. که به این معناست که با اتصال مانیتورها به این حافظه آنها قادراند تعدادی عکس را درون آن ذخیره نمایند.

اما این حافظه مرکزی بی دردسر نیست تا جایی که مصرف‌کننده عطایش آن را به لقایش می بخشد. از جمله مشکلات حافظه مرکزی، ذخیره عکس به تعداد محدود و عدم ارتقا آن، بازیابی کُند عکس‌ها و اتصال ناموفق به حافظه مرکزی است.