معرفی شرکت تک نما

در این مقاله قصد داریم شرکت تک نما و نمایندگی آیفون تصویری تک نما را معرفی کنیم.

شرکت تک نما در سال 1380 آغاز به کار نموده است. این شرکت با هدف تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات دیجیتالی تاسیس شده است. همه محصولات خود را با عنوان تجاری تک نما تولید و به بازار عرضه مینماید.

مراحل مربوط به پروسه تولید این محصولات زیر نظر خبره ترین و با سابقه ترین متخصصان انجام میگیرد و از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده میشود. هدف اصلی این برند رفع نیازهای موجود در جامعه  به بهترین شکل ممکن می باشد.

این کمپانی اقدام به تولید کالاهای مختلفی مانند انواع آیفون های تصویری، صندوق های فروشگاهی و جک های پارکینگی کرده است. تمام تولیدات برند تک نما از کیفیت های بینظیری برخوردار می باشند.

نمایندگی آیفون تصویری تک نما

 

آیفون تصویری تک نما

 

آیفون تصویری تک نما در مدل های گوناگونی ساخته میشود و همین مسئله باعث شده تا مشتری در زمان خرید با طیف وسیعی از این محصولات رو به رو باشد و بتواند انتخاب بهتری داشته باشد. از میان این آیفون ها میتوان به مدل های D-C-E-F-TZ اشاره کرد که هر یک از این مدل ها خود به انواع مختلفی تقسیم بندی میگردند. ارزان ترین نوع این آیفون ها سری های D  و TZ  می باشند.

هر کدام از این مدل ها دارای آپشن های متفاوتی هستند. به عنوان مثال مدل E  فاقد گوشی دهانی است و بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار میگیرد.

مدل F  را به جرات میتوان یک نمونه بی مثال دانست که دارای امکانات زیادی است که از میان آن ها میتوان به صفحه نمایشگر 10 اینچی تمام لمسی اشاره کرد. سری های TZ  را میتوان جزء نمونه های آنالوگ این برند دانست که با درب باز کن های قدیمی بیشتر سازگاری دارند.

خدمات پس از فروش آیفون تک نما

 

همه تولیدات این برند دارای گارانتی می باشند و آیفون های تصویری نیز از این قائده مستثنی نیستند. طول مدت این گارانتی 36 ماه است و تنها شامل محصولات تولیدی خود این مجموعه با کد رهگیری می باشد.

خدمات بسیاری شامل این گارانتی میشوند که از میان آن ها میتوان تعمیر و سرویس آیفون، تعویض قطعات مرتبط به آن، و رفع ایرادات فنی را نام برد.

 

نمایندگی آیفون تصویری تک نما

 

شرکت تکنما دارای نمایندگی های بسیاری در سطح کشور می باشد. نمایندگی آیفون تصویری تک نما کاری بسیار مثبت و موثر است به دلیل اینکه تلاش در رفع همه نیازهای جامعه در خصوص آیفون های تصویری را دارد.

وجود نمایندگی ها به مشتری ها این امکان را میدهد تا از نقاط مختلف بتوانند اقدام به خرید این محصولات کنند. این نمایندگی ها به شما کاتالوگ هایی را ارائه میدهند که شامل انواع مختلف این آیفون ها، مشخصات و قیمت های روز آن ها است. ارائه خدمات پس از فروش توسط این نمایندگی ها به عالی ترین شکل ممکن صورت میگیرد.

خرید آیفون تصویری تک نما

 

برای خرید آیفون تصویری تک نما انتخاب های زیادی وجود دارند. این انتخاب ها می توانند شامل شرکت های عرضه کننده این محصولات یا نمایندگی های معتبر باشند.

توصیه ما به شما خرید از نمایندگی های این برند است. به دلیل اینکه بهترین و مطمئن ترین گزینه محسوب میشوند. با خرید این محصول از نمایندگی ها دست شما برای یک انتخاب بهتر باز خواهد بود به علت اینکه این مجموعه ها انواع مختلف این آیفون ها را ارائه میدهند. گارانتی این محصولات را نیز میتوانید از نمایندگی های این شرکت دریافت کنید. و مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت.

با خرید از نمایندگی این آیفون ها خیالتان از مسائلی مانند نصب  راحت میشود و نمایندگی های تک نما این کار را توسط افراد زبده برای شما انجام خواهند داد.

 

قیمت آیفون تصویری تک نما

 

عوامل بسیاری در قیمت آیفون های تصویری  تک نما موثر هستند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم:

قابلیت ذخیره فیلم و تصویر

در برخی از آیفون های تصویری برای افزایش امنیت از این قابلیت استفاده می کنند. این آپشن بیشتر برای زمانی کاربردی است که در منزل نیستید و یک سارق وارد منزل شما میشود. این مدل ها دارای حافظه های گوناگونی هستند. هر چه این حافظه ذخیره سازی فیلم و عکس بیشتر باشد قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد بود.

لمسی بودن صفحه نمایشگر

هر چقدر زمان میگذرد شکل این محصولات نیز متفاوت تر میشود و به سمت مدرن شدن پیش میرود. مدل های جدید آیفون های تصویری دارای یک صفحه نمایشگر لمسی هستند که باعث زیبایی و قابلیت دو چندان آن ها شده است.

آیفون تصویری تابا 4.3 اینچ، حافظه لمسی TVD-1043I_دو سیم

ابعاد صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر آیفون ها دارای ابعاد گوناگونی است. هر چه این ابعاد ضخیم تر باشند قیمت ها نیز به همان نسبت افزایش خواهند یافت. استاندارد ترین ابعاد برای این نوع صفحه نمایشگرها چیزی حدود 5 تا 10 اینچ می باشد.

دوربین دارای قابلیت دید در شب

دوربین های این مدل آیفون ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. بهتر است در زمان خرید، مدلی را انتخاب کنید که از آپشن دید در شب برخوردار باشد به علت اینکه نوع معمولی این دوربین ها در زمان تاریکی دید خود را تا حد زیادی از دست داده و ممکن است نتواند به اندازه کافی امنیت ایجاد کند.

گوشی دار بودن یا نبودن

مدل های جدید آیفون های تصویری بدون گوشی هستند و این مسئله باعث افزایش زیبایی ظاهری آن ها شده است. در این مدل ها به جای گوشی، اسپیکر را جایگزین کرده اند.

امکان ارتباط برقرار کردن با واحدهای دیگر

اگر در آپارتمان های مسکونی تعداد واحد ها زیاد است، این قابلیت به شما این اجازه را میدهد تا از منزل خود با واحدهای دیگر ارتباط برقرار کنید. این مزیت در افزایش قیمت آیفون تاثیر بسزایی دارد.

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با موضوعات مهم پیرامون آیفون های تصویری برند تک نما آشنا کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود. همانطور که در طول متن اشاره کردیم بهترین مکان برای خرید این محصولات، نمایندگی های معتبر هستند. مجموعه سیما پیک نمایندگی آیفون تصویری تک نما است. این شرکت با سال ها سابقه درخشان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.