آیفون تصویری

مقایسه آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران

مقایسه آیفون تصویری سیماران و الکتروپیک

مقایسه آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران

آیفون های تصویری الکتروپیک و سیماران جزء برندهای مطرح موجود در بازار به شمار می روند که دارای سابقه ای طولانی در این زمینه هستند.ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که آیفون های تصویری تولید شده توسط این دو برند چه تفاوت هایی با هم دارند. در این مطلب قصد داریم به بررسی آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران بپردازیم. با ما همراه شوید.

درباره شرکت سیماران

شرکت سیماران یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید محصولات الکترونیکی محسوب میشود. این برند دارای ساله ها سابقه درخشان است و همواره سعی داشته که در تولید محصولات خود از بهترین متریال و فناوری ها استفاده کند.

شرکت سیماران در زمینه طراحی و ساخت مدل های مختلف سیستم های حفاظتی و سیستم های الکترونیکی بر اساس هوش مصنوعی فعالیت میکند.

این برند در سال های آغازین فعالیت خود توانست محصولات بسیاری مانند آنتن های مرکزی، سیستم های اینترکام دیجیتال و دزدگیر اتومبیل و ساختمان را تولید و به بازار عرضه کند. این برند با محصولات با کیفیتی که ارائه می دهد توانسته رضایت تمام مشتریان خود را به دست بیاورد.

یکی از تولیدات پرفروش و محبوب برند سیماران آیفون های تصویری سیماران هستند که در مدل های متنوعی طراحی میشوند.این محصولات با نمایشگرهای رنگی در ابعاد 3 ، 4 الی 10 اینج موجود می باشند که شما می توانید بر اساس نیازی که دارید نوع مناسب آن ها را انتخاب نمایید.

شرکت سیماران

بیشتر بدانید: انواع مدل های آیفون تصویری سیماران

درباره شرکت الکتروپیک

این شرکت فعالیت خود را از سال 1364 آغاز نمود که اولین تولید این برند یک  گوشی صوتی به نام کلون بود. این شرکت در ابتدا با نام کلون الکتروپیک فعالیت میکرد که بعدها نام آن به الکتروپیک تغییر پیدا کرد.

شرکت الکتروپیک دارای کارخانه ای به مساحت 12000 متر مربع است و حدود 480 پرسنل در آن فعالیت می کنند. این شرکت سازنده محصولات مختلفی مانند پنل، آیفون های صوتی و تصویری، قفل برقی، جک های پارکینگی و … می باشد.

یکی از محصولات پرفروش این برند آیفن های تصویری هستند که در مدل های با حافظه و بدون حافظه به بازار عرضه می گردند و از امکانات بسیاری برخوردار می باشند.

شرکت الکتروپیک

تفاوت های آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران

جنس بدنه و مواد اولیه به کار رفته در ساخت

الکتروپیک در ساخت محصولات خود از مواد اولیه ای که رنگ شارپ و براقی دارند استفاده میکند و این آیفن ها در برابر تغییر رنگ مقاومت بسیار خوبی از خود نشان میدهند.

در مقابل آیفون های تصویری سیماران هستند که در فرآیند تولید آن ها نیز از متریال بسیار با کیفیتی استفاده شده است که به نوعی می توان گفت این برند سعی بر آن داشته که با قیمت های مناسب جنس های با کیفیتی را وارد بازار کند.

بسته بندی محصول

بسته بندی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در هنگام ارائه یک کالا باید به آن توجه کرد. استفاده از یک بسته بندی مناسب باعث میشود که محصول مورد نظر سالم به دست مشتری برسد و همچنین حس خوب و مثبتی را در خریدار ایجاد نماید.

بسته بندی محصولات الکتروپیک در نوع خود بی نظیر است و حتی میتوان گفت قابل مقایسه با برندهای خارجی نیز می باشد. در مقابل بسته بندی آیفون های تصویری سیماران هستند که از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند و به نوعی می توانند مصرف کننده ها را راضی کنند اما ممکن است قابل مقایسه با بسته بندی های آیفون های تصویری الکتروپیک نباشند.

طراحی آیفون تصویری و پنل سیماران و الکتروپیک

در این بخش از مقایسه آیفون تصویری الکتروپیک و سیماران به مبحث طراحی آیفون تصویری و پنل میرسیم. در این زمینه برند سیماران بسیار عالی عمل کرده است و توانسته آیفون های تصویری فوق العاده و متنوع زیادی را به بازار عرضه کند.برند الکتروپیک نیز در این حوزه  در حد قابل قبولی عمل کرده و توانسته مشتریان خود را راضی کند.

سیماران یا الکتروپیک

رابط کاربری آیفون تصویری سیماران و الکتروپیک

رابط کاربری به مفهوم برقراری ارتباط بین کاربر و محصول مورد نظر است. کاربر عموما با آیفون های تصویری که از امکانات بسیاری برخوردار هستند ارتباط بیشتری برقرار میکند. به عنوان مثال  دربازکن های تصویری که قادر به گرفتن عکس و فیلم و ذخیره آن ها هستند از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.

برند سیماران از همان آغاز کار از یک رابط کاربری گرافیکی و مناسب برای تولید آیفون های تصویری خود بهره گرفت اما به گفته مصرف کنندگان الکتروپیک از یک رابط کاربری خسته کننده در فرآیند تولید محصولاتش استفاده کرده است.لازم به ذکر است که این روزها برند الکتروپیک نیز تغییر و تحولات بسیاری در رابط کاربری تولیدات خود ایجاد نموده است.

شاید علاقه مند باشید: علت نداشتن تصویر در آیفون تصویری

امکانات و کارایی آیفون تصویری سیماران و الکتروپیک

در مقایسه آیفون های تصویری الکتروپیک و سیماران در زمینه امکانات و کارایی باید بگوییم که برند سیماران توانسته در این رابطه از الکتروپیک پیشی بگیرد. امکانات آیفن های تصویری الکتروپیک شامل موارد زیادی هستند اما هنوز از برخی از امکانات به طور کامل برخوردار نمی باشند.

کیفیت تصویر و صدا

نحوه نصب صحیح آیفون های تصویری در میزان کیفیت تصویر و صدا تاثیر زیادی دارد.  در این مورد هر دو برند کیفیت قابل قبولی را ارائه کرده اند اما از لحاظ رنگ آیفون های الکتروپیک شارپنس بهتری دارند اگر چه ممکن است این موضوع کمی اغراق آمیز به نظر بیاید.

قیمت آیفون تصویری سیماران و الکتروپیک

قیمت آیفون های تصویری سیماران نسبت به الکتروپیک مناسب تر است. سیماران آیفون های اقتصادی بسیاری را تولید و به بازار عرضه کرده است که از امکانات مناسبی نیز برخوردار می باشند. چنانچه تمایل به خرید محصولات الکتروپیک را داشته باشید باید بودجه بیشتری را در نظر بگیرید.

گارانتی و خدمات پس از فروش سیماران و الکتروپیک

هر دو برند الکتروپیک و سیماران محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به بازار عرضه میکنند و از این لحاظ تفاوت های چندانی با هم ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *