آیفون تصویری

اصلی ترین کاربرد آیفون تصویری های وای فای wifi

آیفون تصویری های وای فای

آیفون تصویری های وای فای و کاربرد آنها

همانطور که میدانید امروزه آیفون های تصویری جای آیفون های صوتی  قدیمی را گرفته اند. این آیفون های تصویری ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارند و هر روز نیز به قابلیت های آن ها افزوده می شود.

برخی از این آیفون ها قابلیت های بسیار حیاتی و ضروری را در اختیار مشتری قرار می دهند که یکی از آن ها امکان اتصال به اینترنت است. این نوع آیفون ها را با نام آیفون تصویری های وای فای می شناسند که در ادامه قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم. از جمله این آیفون تصویری ها می توان به آیفون تصویری سیماران مدل wifi اشاره کرد که از پرطرفدار ترین آیفون تصویری ها با این تکنولوژی است.

مزایای استفاده از آیفون تصویری های وای فای

ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که وای فای آیفون تصویری چه کاربردی برای ما خواهد داشت. در ادامه به این پرسش پاسخ می دهیم.

در دسترس بودن

ممکن است منتظر یک بسته باشید و به دلیل اینکه مجبور هستید از خانه خارج شوید همواره نگران رسیدن این بسته باشید. یکی از مهم ترین مزایای این آیفون ها این است که با کمک آن ها همیشه آنلاین هستید. اگر کسی به درب منزل شما مراجعه کند و در خانه حضور نداشته باشید تلفن همراه شما زنگ میخورد. شما می توانید به سادگی با شخص مورد نظر ارتباط برقرار کنید. حتی در این مواقع امکان باز کردن درب نیز وجود دارد.

جلوگیری از سرقت خانه

همانطور که بر این موضوع واقف هستید برخی از دزدان برای اینکه از خالی بودن یک خانه مطمئن شوند زنگ آن را می زنند. اگر کسی پاسخگو نباشد اطمینان حاصل می کنند که خانه مورد نظر خالی است. آیفون های تصویری وای فای همیشه به اینترنت و تلفن شخص متصل هستند و اگر کسی زنگ خانه را بزند به سادگی می توانند پاسخ دهند.

باز کردن درب ورودی یا درب پارکینگ

در این میان آیفون های تصویری وجود دارند که قابلیت باز کردن درب ورودی یا درب پارکینگ را نیز دارند. این قابلیت می تواند برای ویلاهای شخصی که همه کلید درب را ندارند بسیار کاربردی باشد.

نظارت دوربین دوم از دور

یکی از مهم ترین مزایای این آیفون های تصویری این است که تمام قابلیت های مانیتور تصویری در تلفن همراه نیز در دسترس شخص می باشند. چنانچه آیفون به دوربین مدار بسته متصل باشد  باعث می شود که در تلفن همراه نیز بتوان تصاویر دوربین مدار بسته یا دم دری را مشاهده کرد. امکان ذخیره سازی وقایع در تلفن همراه نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین برند های آیفون تصویری

آیفون تصویری های وای فای سیماران

شرکت سیماران یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تولید آیفون های تصویری وای فای است. در ادامه به بررسی دو مدل از پرفروش های این محصولات می پردازیم.

آیفون تصویری وای فای Hs-78m100/Wifi سیماران

آیفون تصویری های وای فای

این آیفون تصویری امکانات بسیاری دارد و جزء مدل های رده بالا محسوب می شود. از میان این امکانات میتوان به مواردی مانند امکان ذخیره سازی عکس و فیلم در صورت استفاده از کارت حافظه،  امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحدها، صفحه نمایش 7 اینچی و متصل بودن به یک دوربین نظارتی اشاره کرد. قابلیت وای فای نیز در کنار تمامی این قابلیت ها موجب شده که این آیفون ها به یکی از بهترین ها تبدیل شوند.

آیفون تصویری وای فای Hs-43m100/Wifi سیماران

این مدل را میتوان در واقع کوچک شده و ارزان شده مدل Hs-78 دانست. این آیفون نیز از قابلیت وای فای برخوردار است و این موضوع باعث شده در میان رقبایش متمایز شود. صفحه نمایش این آیفون 4.3 اینچی است که تنها دکمه های آن لمسی می باشند. این محصول نیز دارای امکاناتی نظیر دوربین دوم، برقراری ارتباط داخلی میان واحدها و قابلیت ذخیره فیلم و عکس می باشد.

در چه مکان هایی میتوان از آیفون تصویری های وای فای استفاده کرد؟

شما عزیزان می توانید از آیفون تصویری وای فای wifi در مکان های مختلفی استفاده کنید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

منازل

کلینیک ها

مراکز آموزشی

شرکت ها و سازمان ها

انبارها

مراکز بهداشتی

نحوه عملکرد آیفون تصویری های وای فای WIFI

این آیفون های هوشمند این امکان را فراهم میسازند که از راه دور نیز قادر باشید  ورود و خروج ها را کنترل کنید. با بهره گیری از این آیفون ها شما به سادگی می توانید هر شخصی که پشت در است را به راحتی ببینید. شما به سهولت می توانید با این تکنولوژی درب ورودی را نیز باز کنید.

هنگامی که شستی پنل را فشار می دهید پیغامی روی گوشی ارسال می گردد. شما می توانید به راحتی با شخصی که پشت در است رابطه برقرار کنید و تصویر او را نیز مشاهده نمایید. عموما روی پنل خارجی این آیفون ها چراغ های روشنایی تعبیه شده اند که در هنگام شب و تاریکی هوا روشن می شوند. این موضوع باعث می شود که در شب نیز بتوانید افراد را به سادگی ببینید.

این آیفون های تصویری وای فای از کارت حافظه برخوردار هستند و این امکان را دارند که بتوانید تصاویر را در آن ها ذخیره کنید. برخی از مدل های این آیفون ها از تقویم های شمسی و میلادی نیز برخوردار هستند و این موضوع موجب می شود که بتوانند اطلاعات مراجعات را ضبط کنند.

سخن آخر

آیفون تصویری های وای فای مزایای بسیاری دارند و برای شما بسیار کاربردی خواهند بود. اگر با خواندن این مطلب علاقه مند به خرید این محصولات شده اید و قصد خرید آن ها را دارید کافیست با ما تماس بگیرید. مجموعه ما ارائه دهنده آیفون تصویری های وای فای برند سیماران است و شما عزیزان می توانید این محصولات را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید.